اجرای طرح توزیع نان صلواتی هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) 

اجرای طرح توزیع نان صلواتی هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) 

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: امسال هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با مشارکت بچه های مسجد و جلب کمک های مومنانه خیرین طرح توزیع نان  صلواتی اجرا می شود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های پایانی ماه صفر، گفت: امسال هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با مشارکت بچه های مسجد و جلب کمک های مومنانه خیرین طرح توزیع نان صلواتی اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: تعداد یکهزار و ۸۰۰ قرص نان در قالب این طرح به صورت رایگان در بین مردم نیازمند سطح شهر توزیع می شود.


وی بیان کرد: به همین منظور کیسه های آرد تهیه شده، در اختیار تعدادی از نانوایی های سطح شهر عنبرآباد برای پخت نان قرار داده می شود تا ظهر روز شهادت امام رضا (ع) نان صلواتی و رایگان توزیع کنند.


جبالبارزی ابراز کرد: همچنین از امشب به مدت ۳ شب مراسم عزاداری و سوگواری اهل بیت (ع) در مسجد همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: برگزاری مسابقه سایه سار خورشید یکی دیگر از ویژه برنامه های پایانی ماه صفر است که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود.


وی با بیان این مطلب که این مسابقه مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا ۸ سوال چهار گزینه ای طراحی شده که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شده و علاقمندان باید پاسخ های صحیح خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنند.


جبالبارزی در خاتمه عنوان کرد: به تعداد ۸ نفر از کسانی که بتوانند به سوالات پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

پایان پیام/ 586